2011. május 9., hétfő

Add meg Uram a mindennapi röhögést ! :)

Tottéval és pyrrhurákkal konyhában voltunk mi ketten Tisszivel.  Mango rászállt Tisszi fejére Tisszi pedig adta neki az almát ott. Ugy nézett ki mint egy koszos gyümölcsös tál a feje teteje:)  Közben Totte hol evett egy falatot, hol a sapisok szokásos radirozását csinálta Tisszi mellkasán, de ugy ám hogy az also lábával néha még el is engedte a poloját és bukfencezett egyet, ugy félpercenkébt meg tett 1-1 kisérletet arra polo nyakkivágásán bebujjon dekoltázst radirozni.  Közben Molli rajtam volt, falatozott aztán átrepült Tisszi vállára, s onnan hol felnézett Mangora, hol azt skubizta Totte edzötábort tart.
Én kétrét görnyedve vinnyogtam, Tisszi velem, aztán megszolalt: "Ugy nézek ki mint egy rosszul sikerült madárijesztö":)))))))) 


Lili beszél, valami fordult rengeteget dumál. Idönként dobunk egy hátast, mert olyan szavakra emlékszik amit utobbi félévben biztos nem mondtunk, csomo uj szot is tanult amit eddig "titkolt" és több szót meg összerakott uj mondatokká no azért ezek nem mindig helyesek:)

-Tévézés, ül a vállamon, durmog, mondom neki:
-Mit mondtál?
Erre ö:
-Va sa du? (Vad sa du? helyesen leirva)  az az magyarra forditva: Mit mondtál?


Vagy mondja:
-Álmos vagy.
Pici szünet után:
-Álmos vagyok.
Álmos szohoz ástani is szokott, ugyis ha én mondom neki a szot.

Tisszi mond valamit, visszakérdeznék: Va? Lili már megtette:)

Reggel megjelenik Lili, jönnek át dolgozoba ha kialudták magukat, közli:
-Éhes vagy, szomjas vagy.



Motyorászik:
-Papa szeret.
Erre Tisszi elkezdi hivni papát : Papa!
Lili: Danoke! (Dan-Åke)
Tisszi: Danoke!
Lili: Papa!

Még babaként elsö szavai között voltak ezek,
http://www.youtube.com/watch?v=A9BcqbadbMU aztán a danokézést teljesen abbahagyta, azota sem mondta mostanáig.


Lio meg van mukkanva ha Lili beszél, szokásosnál 3x nagyobb szemekkel bámulja, jön közelbe és rettenetesen figyel.

Ma csak ugy alakult, hogy Lilivel játszottam, betakartam, s nem mondtam a szot "kukucs", arra rögtön jön Lio, akár ott van Lili akár nem, imádja a kukucsozást. Azt mondtam: elbujtál?
Szoktam mondani: elbujtál/elbujt mama, Hol van Lili/Lio/mama.  No ez a kis zöldség érti.  Igazábol nem tudom miket ért, kukucs, gyere, meg néhány azt tudom, de sok egyéb szo közül nem, s mivel ö annyira boldog ha azokat mondom amiket ö is szokott...


Aludtunk ma délután, Lili a párnámon, Lio a karomon, oldalamon feküdtem. Aztán arra ébredtem Lili nekiállt dumálni, s pofázik és pofázik, na igy nem lehet aludni, röhögtem némán, Lio a dumálására lázba jött és odaugrott ö is párnára  a másik oldalra, közelebb legyen -ment volna szerintem közelebb is ha mert volna, még azt is el tudom képzelni hogy ahogy nekem a számba akar bujni ha nagyon oda van, Lili csörébe is bebujna talán:)))) - én forogtam kicsit lássam már mit csinál Lio, aztán Lili besértödött elfordultam töle s csend lett, aludtunk:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése