2011. szeptember 7., szerda

Másfél hétig kerek volt a világ

Utoloso feketesapisok is himek lettek, de csere-bere a tenyésztök között és lett kis rozsdás tojonk. Bár Totte feketesapissága sok a kis Bonninak de már együtt vannak, amikor nagyon elszalad Tottével a hevesség akkor beleszolunk. Mondjuk ezen lehet derékszögüre kacagná magát egy tapasztalt sapis vegyespáros tulajdonos, azért irtam a vegyest hozzá, mert kis Bonni természte teljesen más mint Tottéé, eleve puskaporgént  alig töltöttek a seggébe, viszont remekül elmojol sokáig valamivel, hizeleg, bujik, van ideje is megállni szemlélödni, szeret repülni is. Kaja nélkül vagyis nem a hasán keresztül, rájött repüljön a felemelt kézre. No remek csajszi, néha sajnálom Totte lököttsége miatt, de azért Totte sincs folyamatosan  maximális fordulatszámon, szerencsére.


Igy szépen elvoltunk, teljes volt a létszám ha harmonia nem is mindig van jelen, erre ma a kis kecskefiut kalit alján találtam elnyulva, aztán fel is adta:((((((((((((((((((((((((((((((((  Légszomja volt és nagyon gyenge, lába lebénult de ez nem biztos, kakált azt lemostam seggéröl, nem bélelzárodás, melegitettem, itattam még egy csepp kálciumot is belediktáltam, energia de többet nem lehetett hirtelen le´pni. Nem lesz több kecske, mindegyiknek más baja volt, a kis zöld him nem volt okés sem mikor megvettük, nem láttuk ott. Nem kész elég volt, Tweety eszik, ugrál, nem volt nagy szerelem köztük, elvoltak, párszor szexeltek is, majd repked többiekkel és nézi öket. Évi 11 honapot gyönyörü, aktiv, aztán mikor egyik  ruhaváltást csinálja mindig rámhozza a frászt, -másik az alig észrevehetö, lassu- olyan mértékben lekopaszodik pedig kap mindent, mindig félek elvesztem öt is. Szegénykém, én aki párbantartás mellett s most azt mondom eddig és nem tovább:(((((((  Sapisok is pyrrhurák is összebujva alszanak, de nem alváskor is gyakori test testhez simul, kecskék távolságot tartottak, nem volt kurkászás sem. Ez az önmagam gyözködése kecske inkább elvan egyedül... majd meglátjuk mi lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése