2011. augusztus 18., csütörtök

Nem szabad!

Napokban Lili valamit csinált amit nem kellett volna, rátettem az ujjam a csörére -nem mindig lehet- az lenyugtatja s mondtam nem szabad már elötte erre mikor ujjam a csörén ö is mondta nem szabad velem együtt:)
~~~~

Ugy látszik Lili látja Lio érti  a beszédet, kezdi megmondani neki ezt meg azt, "Mit csinálsz?" "Nem szabad" s nem tudom még miket,  jokat kuncogok rajtuk.

~~~~

Este Lili velem kiabálta fiam nevét, szolnom kellett neki valamiért, kaptam segitséget:))))))))  Elöször fordult elö nevét mondta.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Totte barátnöröl még nincs hir.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kecskéket teljesen meghülyitem, mivel padlo gondunk van nappaliban a butorokat forgatjuk, persze kalitok is hol itt hol ott. Egyébként is kicsi kalittologatás az van, ha azonos a hely és 100% akkor képesek frászt kapni apro változástol, igy mindig kicsit odébb vannak, helyet cserélnek. Na de ami most van.... szegény kecskék nem találnak be az otthonukba.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kötök, egy nagy széles váll-sálat (vastag, puha, pomponos fonalbol, mire kész lesz legalább 1 kg lesz)  nappaliban fotelben ülve. Kecskék kivételével összes madár meg van zakkanva a fonalamért:) van hogy közelharcot vivunk.  Sokszor elég érdekes kötögetni, van hogy nem hagynak. Hol kicsik vannak kinn, hol nemesek napaliban. Vettem egy nagy lepkelhálot -igen használtam madárbefogásra is, majdnem teljes sötétben, Sannie karmait kellett levágnom s elkaptam- jo hosszu a szára s ezzel közelitek fotelbol ülve ha nemesek nem a kalit tetején a felsö boton ülnek, niincs  kukucskálás be a kicsikhez, mert még odacsapnak aztán annyi. Tény nagyon nem is vonzza öket pl közelebbi bebámulás Tottéhoz. Mindig résen kell lenni.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Akarok venni fémhálot, nappali ajtajára, hogy nemesek ne tudjanak belogni, de a meleg meg bemehessen -jön a fütési szezon. Ez már Lionak sem akadály:




Itt sem, elöfordult Lili keresett engem és felment az emeletre, frászt is kaptam nagyon. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése