2011. augusztus 5., péntek

Alszunk, alszunk

Véletlen igy összebujva aludtak:)



Aztán felébredtek én ezt fotozom, s Lili rögtön inkább pofázott egyet mint,
hogy Lionak eszébe jusson valami hülyeség





Nem cél osztozni az ágyamon, igy azért ezzel-azzal beprobálkozom, az ágy végében direkt egy láda van,
hogy azon ez a kettö iglo elfér. 
 


Végre, végre ahogy kinn világosodik Lio most már belemegy aludni.  Sokáig a kék tetején aludt. 



Igy szoktatattam öket elfogadják a talán életükre törö iglot: 



Lio többször aludt a kis kalitban, de Lilire rátört a féltékenység, s kizavarta. A biztonségérzet miatt van teteje betakarva.



Majd egyszer már csak én fogok aludni az ágyamban, Dani nagyon horkol igy kettönk megelégedésére külön hálonk van miota ideköltöztünk, naná, ha én nem tudtam horkolásátol aludni akkor felébresztettem, nehogy már Ö aludjon --hehe, hogy elaludhassak mig csendben van-- szoval egyikünk sem tudott aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése