2011. április 8., péntek

Egyik hét a másik után

Régen irtam. 
Sajnos az összel vett kis kecskelányka átrepült a szivárványhidon.

A 2 him, Sunie és Yuzu remekül elvannak Tweetyvel, csak ne legyenek hormonosak, mert akkor vagy egyikük a nöcivel vagy a két kis kanos együtt, s béke.  Kellene nekik nagyobb villa, majd lesz.
Sárgák remekül repülnek, Yuzu is, csak ö ritkán mer kijönni a kalitbol. Sunie olyan mint egy kis müanyagkacsa amikor jot repkedett, picit eltartja a szárnyait, hogy hüljön, irto tömött a kabátja, remek combjai vannak, mint egy igazi kis bodybuildinges csibe, egyik szeménél van egy pici sötétzöld foltja, amitöl meg kis kinais az orcája.
A kis zöld Yuzu a szelidebb, visszahuzodobb és ö áll közelebb Tweetyhez.
Egyik este azt hittem Sunie van még kinn, kapcsolgattam lámpát, menjen már be, nem, aztán rájöttem a nöci van kint, öt viszont botrol be tudom tenni. Napokban meg tényleg Sunie nem akart bemenni este, hát szidtam a felmenöit:)

Pyrrhurák remekül elvannak, nagyon érdekes igy szeliditeni, hogy Mango Mollitol tanulja menyire vagyunk veszélyesek vagy sem. Már Mango is képes kitalálni a konyhába, simán eszik kézböl magot is gyümölcsöket is, egyszer-egyszer akkor is jön kézre ha nincs kaja. Vállra, fejre sokszor jön. Egyik este lekpacs lampa, menjenek be, hát ez a kis vörösbögyös bebujt a nyakamba aludni, meghatodtam:) Molli odébb a vállamon csikorgata a csörét. Mollit simán beteszem kalitba, Mangot még be kell csalogatni.  Egyik alkalommal fejemen volt, behajoltam kalitba menjen be, nem. Erre odatettem kezeim ippegrá, nem fogtam le de át csöppet igen, s alácserkésztem az ujjam, ráállt s betettem, nem kapott frászt. Néha már puszit is kap hátára vagy fejére, ha alkalom adodik, szokja:)  Nagyon édesek.

Nemesekröl majd legközelebb, korog a gyomrom most:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése